Известие

Collapse
No announcement yet.

Друго турбо в 156-ца JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Друго турбо в 156-ца JTD

    Колеги, знам че тука във форума има доста хора по една или друга причина с неоригиналното си турбо, говоря за 2,4 jtd 136 катъра. Знам че оригиналното не е кой знае какво, а това което в последсвие слагат в 140/150к.с е доста по-добро като показатели, та въпроса ми е кой е най-добрия вариант за замяна на стоковото. А турбото в 175 20V версията различно ли е от това в 140/150? ГТ2256V ли е турбината с най-голям потенциал за този мотор? Или има вариант от друга кола да се приспособи с по-голям потенциял от тази ГТ2256V...Говоря за турбина която с по-голям кулер може да издържи до по-големи налягания. И какъв кулер с по-голям дебит може да се постави? Какви са максималните допустими налягания на турбонадув и какво може да се постигне с този мотор с подходящ кулер и турбо..За сега е само идея затова ще се радвам всеки да сподели ако е правил нещо такова.

    П.С Возил съм се в 2.4 jtd 136 с турбо от 175 коня и колата е неознаваема дори и без сериозен чип..
    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

  • #2
    По тези данни които открих
    Alfa Romeo 156 2.4L JTD 2003 - 175 - GT2256V 717661-0001 46808717 3K

    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2001 M722.KT 24 140 - GT225 710811-0001 46769104 3K

    Си правя извода че в 175 к.с версията турбото е GT2256V а в 140 к.с e GT225?
    Значи все пак е различно турбото в двете версии?
    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

    Comment


    • #3
      Колега,турбото го смених с това за което се интересуваш-прочети това http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=293
      и виж за моделите на кои се слагат-мисля че този каталог е най-верен.http://www.dieselevante.it/turbochar...?idfam=GT2256V
      Моето е с надув 1.4 bara и колата си е самолет и знам че може да се увеличи още но това си ми е достатъчно и разлика със старото турбо наистина има-това си захранва мотора доста сериозно с въздух-сравнение(преди колата не-можеше да прехвърли скорост от 205-210км/ч на равен път,а с новото турбо по баир 220км/ч с потенциал за още.Ремапа не е коригиран.Ускорението от 0-100 и е7.8сек по компютър)
      Надявам се да съм ти помогнал.
      ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

      Comment


      • #4
        Да колега точно такъв отговор се надявах да получа, значи наистина GT2256V e турбината която ми трябва.. Защото сега моята стоковата надува на 1,2 бара, а 1,4 е доста по-сериозно от това А ти не си сменял кулера с по-голям нали?
        П.С И моята прави 210 сега...
        AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
        Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
        AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

        Comment


        • #5
          Само спортен филтър съм сложил и надува 1.4 не мисля че е много голям,щом може да се вдигне до 2 bara след смяна на map senzor мисля ?
          ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

          Comment


          • #6
            Аз съм останал с впечатлението, че стоковия кулер в 136 к.с версията не е достатъчно голям да поеме такива турбонадуви..А какъв мап сензор трябва да се монтира за да се постигне това налягане 2 бара? Хайде нека знаещите се намесят да напрайме бързи JTD-тата
            AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
            Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
            AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от plamen76 Покажи съобщение
              Само спортен филтър съм сложил и надува 1.4 не мисля че е много голям,щом може да се вдигне до 2 bara след смяна на map senzor мисля ?
              Колега от чисто любопитство, колата ти данеби да е сива на цвят с джанти 5 кръга?
              sigpic Alfasud/156 1.8ex
              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

              Comment


              • #8
                Как стават тия работи дето ги пишете тук , не ми е ясно
                Турбината на алфата не е ли с "електическо" управление от ECU-то или е механчино вакуумно ( само от всмукателният колектор) ? Пък дори и така да е , ЕЦУ-то да не е сляпо ? Според мен веднага ще резне нафтичката и ще разтовари турбината. Без ремап... просто не ми е ясно как ще се случи всичко това !

                Comment


                • #9
                  Те искат да сложат друг мап сензор на който волтажа му да отговаря на други стойности и така да излъжат ЕКУ-то да не разтоварва на 1.2 да речем, а по късно. Сещаш ли се? Ма това е тъпо според мен... щото нали някой трябва да пусне и повече гориво.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Именно !!!! Някой беше споменал в една друга тема, че MAP-a на алфата е до 1500 kPa ( 1,5 бара). Та си мислех, че искат да го сменят , за да могат да се качат над 1,5 бара ( което за турбината на алфата споерд мен ще е пагубно) . А пък от "лъженето" само на мапа няма НИКАКЪВ смисъл. Нафтицата му е майката . Целта е да има какво да развърти бързо турбината ( за да се намали дразнещият турбо лаг).
                    Като ви се ескпераментира по "бабешки" , лепнете тиксо на решетката на дебитомера ( от към страната на фълтъра) . Тиксото да закрива по около цигара разстоняие от двете страни на решетката. Ще останете доволни , като му подухне на дебитомера Но не е това правилният начин

                    Comment

                    Working...
                    X